Retur & Återbetalningar

1. Återbetalning

För de flesta artiklar, i den osannolika situationen att din produkt är felaktig eller defekt, kan du returnera den för återbetalning eller byte inom 30 dagar efter mottagandet.

  • Produkten måste vara oanvänd och i samma skick som vid mottagandet.

  • Produkten ska vara i originalförpackningen.

2. Returer

  • När vi mottagit och inspekterat returvaran skickar vi ett e-postmeddelande som bekräftar mottagandet.

  • Vi meddelar om återbetalning godkänts eller avslagits.

  • Om återbetalning godkänts behandlas den automatiskt på samma betalmetod som användes vid köpet.

  • Alla priser anges exklusive moms, och kunden ansvarar för eventuella tullavgifter och importmoms vid returer.

3. Försenade eller saknade återbetalningar

Om du inte mottagit din återbetalning:

  1. Kontrollera ditt bankkonto igen.

  2. Kontakta kreditkortsföretaget – det kan ta tid innan återbetalningen registreras.

  3. Kontakta banken – vissa behandlingstider förekommer.

  4. Om återbetalningen fortfarande inte syns, kontakta oss via chatt eller FÖRETAG@FÖRETAG.SE.

4. Byten

  • Vi ersätter endast varor som är defekta eller skadade.

  • För byte mot samma artikel, kontakta oss via e-post på FÖRETAG@FÖRETAG.SE.

5. Returfrakt

  • För godkända reklamationer står produktnamn för returfrakten.

  • För övriga returer betalar kunden returfrakten.

  • Kontakta oss via FÖRETAG@FÖRETAG.SE för instruktioner om hur du skickar tillbaka produkten.